Thursday 27 December 2012

My Dear Bestie ♥




Hari ni saya nak cita tentang BFF saya ~
Haa ~ yg cantik tak berapa nak cantik ni nama dia Syuhada
dulu dia duduk KL tp skrg dah pindah Taiping  Huhu,
susah betul nak jumpa dia sekarang .. Syuhadah ni panas baran ...
mulut dia mengalah kan laserr .. bila dia sound org prgh !
sampai ke tulang kelabu terasa .. Eh ?
Ade ke tulang kelabu ?? hehe dia suka buat lawak ..
kalau duduk sebelah dia ade je benda nak buat org gelak :D
dia tak sombong .. dia suka senyum kat semua org ..
walaupun dia tak kenal org tu ~



Haa ~ ni jiran sebelah rumah sy haha *tu pun nak bg tahu*
yg comel tak berapa nak comel ni nama dia Nurin ..
dia manja org nyee .. dia kalau bercakap mcm budk umur 6 tahun
ramai org ckp dia gedik .. hm dia tak gedik lah !
dia manja ! Lolzz ~ nurin ni kuat merajuk mcm sy hoho ..
dia ni tak suka bergaduh ..
dia suka mendiamkan diri dari bergaduh ..
dia lembut org nyee tp bila ganas dia dtg walawehh !
habis semua org dia nak pukul .. 





Haa ~ yg kurus tak bape nak kurus ni Hidayah a.k.a (yaya)
Dia ni lah selalu buat kitaorg Gile2 .. dia akan pujuk saya bila
saya tengah bad mood .. dia ni kat luar susah nak senyum dgn org.
serious je bila jumpa org yg tak kenal ..dia ni Kuat nangis ..
 dia pandai .... antara kitaorg bertiga dia plg pandai ... 
Dia suka bergurau .. kdg2 dia ni annoying sikit .. 




walau mcm mana pun kitaorg ttp berempat ..
 bila kitaorg ada masalh kitaorg selesai kan sama2 
saya harap kitaorg kekal sebagai bestie sampai bila2 amin ~ ..


hehe k tu je kott .. k bye assalamualaikum ..









No comments:

Post a Comment